Söndag 7 Feb

Hello you!!
Det är segt idag. Man blir påmind om att man inte sov så bra gårdagens natt ( var ju på spinning mitt i natten, 24 timmars på Friskis och Svettis ).
Så dagens tema är mys och återhämtning. Jag njuter av att bara få vara, dricker kaffe och mumsar godis. Bättre söndag kan man nog inte ha. Dessutom ska jag hem till mamma & pappa på middag.

Igår var jag och bowlade med familjen plus morbror Kent. Vi gav mamma och pappa denna upplevelsen i julklapp istället för att köpa någon sak som dom kanske aldrig använder. Dessutom när Kent fyllde 55 år så fick han som present att vi skulle bowla och äta. Det tog 3 år att boka denna present. Förlåt Kent, men bättre sent än aldrig.
Det var jättetrevligt.Tyvärr glömde jag min kamera... Så eftersom vi inte har några bevis så säger vi att jag vann....*skratt*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0