Tänk vad mycket jag kan shoppa..

Det är bara ngr månader kvar av studierna och snart tar jag examen i ekonomi. Nu är det slutspurten och det känns. Men jag har redan fått belöning..JAG HAR FÅTT ETT JOBB !!!
Det är ett tidsbestämt bankjobb med start nästa vecka t.o.m året ut. Jag kommer jobba som banktjänsteman på Sparbanken i Grästorp som ligger ngr mil utanför Trollhättan. Perfekt överlappning från studier till jobb...
Efter tre år av studier och jobb vid sidan av ska det nu bli skönt att komma tillbaka in i arbetslivet igen och tjäna pengar. Eftersom jag jag älskar att shoppa var ju inte studentlivet det optimala men det gick.


Kommentarer
Postat av: Johanna och mikael

Grattis gud vad kul o höra, det är du verkligen värd

2010-02-23 @ 17:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0