Tisdag 23 Feb

Vad händer i mitt liv idag?

* Pluggar Marknadskommunikation
* Lunch med Mamma
* Storhandla mat
* Planera helgen

Detta är dom viktigaste punkterna för dagen. Om ngr veckor har vi tenta och jag har knappt öppnat boken. Vi går två kurser parallellt och den ena kursen kräver så mycket tid att vi inte med kommunikationskursen. Så idag tog jag tag i saken och började strukturera läsningen. Det bästa vore om jag kom igenom 2 kapitel per dag.

Helgen är snart här och det är Vasaloppsenergi som behövs fyllas på. Därför ska jag åka och storhandla mat för den här veckan. Min plan är att försöka äta som vanligt men tänka på att fylla på lite extra med allt. Det gäller att inte slarva med maten då jag ska orka i 9 mil. Så om jag äter som en elefant i vanliga fall så ska jag nu äta som en blåval. Trixet är att inte ösa på mat när man väl äter utan äta många ggr per dag. Man har ju 3 stora mål per dag, frukost - lunch - middag. Sedan gäller det att ha bra och stora mellanmål så kroppen hela tiden får påfyllning. Så minst 6 ggr per dag ska jag äta och det brukar jag göra. Skillnaden nu är jag jag försöker äta lite större mellanmål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0