Välkommen till byn

Entrencebar
lobbyStandard twin room
Bilder från www.scandic.se

Nu har vi äntligen landat i Oslo och närmare bestämt på hotell Scandic Sjölyst. Det verkar vara ett trevligt hotell med rymliga rum. Jag bara älskar att bo på hotell...Tänk dig att jag ska få vakna om ngr timmar och få gå ner till en stor frukostsal där det är stora bord fyllda med mumsig mat. Heaven....
Imorgon bär det av till Norefjäll (eller hur det nu stavas ) som ligger strax utanför oslo där vi ska åka skidor.Man  kan  både åka utför och längd så valmöjligheten finns. Jag tror dock att det blir längd för min del... Behöver ju träna till Vasaloppet.

Sov så gott

Kommentarer
Postat av: Emma G

Räkna inte för mycket med den norska maten bara... Ha det bra!

2010-02-12 @ 23:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0