Fredag 29 jan

Dagen har innefattat mycket plugg så det ska bli skönt att avbryta för lite helg. Även om det vi läser är väldigt intressant så överröser läraren oss med uppgiften och ibland måste lilla hjärnan ha paus.

I går var jag ute och åt med Swedbank, tyvärr fick jag aldrig ngt kort på min outfit. Men vet ni vad ????
Ser ni dom fina blommorna som står bredvid datorn. Dessa har jag fått av mina arbetskamrater för att dom vill tacka oss extra personal som alltid ställer upp och för att dom saknar oss ( Det är ju besparingstid på Swedbank inom personaldelen så jag får ej jobba så mycket längre). Kan ni förstå vilka underbara arbetskamrater jag har... Jag vill bara krama om alla. Det tråkiga är att dom ej behöver mer personal annars skulle jag tackat JA på momangen. En stor Puss skickar jag till er alla......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0