Jag blir så himla besviken..

....på mig själv.
Hela dagen har jag tänkt bodystep, tränat bodystep, ja till och med ätit bodystep ( om man nu kan göra det ) Men hur som helst så har jag varit supertaggad att ha detta passet. Men självklart klantar jag till det. Fråga mig inte hur jag lyckas ibland för det vet jag inte själv.
Jag hade fått för mig att passet började klockan 17.00 så jag gick i lugn och ro hemma i lägenheten när telefonen ringer. Då är det Charlotta som står i repan på Sportlife och undrar vart jag är för mitt pass börjar nu klockan 16.00. Det var många fula tankar som gick genom mitt huvud i samma sekund som hon säger detta.. Hur kan jag vara så klantig att jag inte har kollat tiden. Men tydligen var jag så bombsäker på tiden att jag inte hade dubbelkollat som jag alltid annars gör. Men med gasen i botten så kom jag dit på 5 min och vi kunde sätta igång passet 10 min försent. Tur att jag har supergoá deltagare som snällt väntade på mig.
Passet gick bra och det enda vi inte hann med var nervarningen och stretchen eftersom det var pass efteråt. Ja summan av kardemumman slutade lyckligt men det gräver mig att jag var så klantig från början.
Det är bara att inse att man inte är felfri som man gärna vill vara...och ursäkta alla deltagare som var med att ni fick vänta. Hoppas vi syns snart igen på Sportlife...

Nä, nu måste jag sluta hänga läpp..Ibland blir det motgångar och saker som man inte tänkt sig....

XoXo




Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm det där med att vara felfri. Det är mycket bättre att göra något och göra fel ibland än att inget göra för då är men felfri.

2010-01-10 @ 21:34:11
Postat av: Zandra

Äsch, sånt där händer. Klart man blir trött på sig själv, men sånt är livet. Felfri är ingen. Fast du är bra nära ;-)

2010-01-11 @ 19:28:30
URL: http://www.metrobloggen.se/strompansspace

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0