Lördag 2 Jan

Godmorgon!!
Fy fy fy fy fy fy....Börjar bli förkyld. INTE NU.. Jag har liksom inte tid med detta. Så nu gäller det att proppa i sig vitaminer av alla olika slag. Frukt, brustabletter och positiva tankar känns som en bra idé. Onda baciller ska bort, bort, bort....

Annars mår jag super...Man kan inte må något annat när snön faller ner från himlen. Jag vet faktiskt inte vad dagen kommer bjuda på idag men hoppas på att vi hittar på ngt kul. Just nu sitter jag och pluggar koregrafi på Bodystep. Man måste hela tiden fräscha upp minnet och hålla koregrafin i trim...
Kvällen igår hos Marie var supermysigt. Det blev ju tacokväll och det var väldigt gott efter all julmat man har proppat i sig de senaste veckorna. Love you girls...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0