Lördag 30 jan

Hello
Jag har haft en underbar morgon. Med strålande solsken, minus 15 grader och fåglar kvittrande åkte jag iväg på Bodypump i Vänersborg. Det var morgonpigga deltagare som äntrade salen kl 9.30. Skönt att träna så här på morgonen för nu har man ju hela dagen kvar.
Det bästa med helg är ju att man får är gotteri utan ågren. Så till fikat blev det ju självklart en liten kärlekskaka. Dessutom köpte jag även mycket frukt så vi kan boosta oss friska...Min sambo är förkyld och det ska INTE jag bli..



All you need is LOVE...

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

Mums!



www.alexandrastyle.se

2010-02-01 @ 11:06:40
URL: http://www.alexandrastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0