Onsdag 27 Jan

Tänk vad lite man kan göra för att ngn glad...

Min mamma har alltid sagt att man ska visa att man tycker om ngn. Man ska ta hand om och uppmuntra varandra. Så idag gjorde jag detta...
Varje Onsdagsmorgon har jag Bodypumppass på Sportlife i Trollhättan. Varje vecka är jag superglad över att våra deltagare tar sig i tid och tränar med mig. Det handlar ju om att ta hand om sig själv. Vi människor säger ju ofta att man ska bättra sig och vara mer hälsosam men ibland får man bara inte ihop vardagen och planeringen. Därför gick jag idag och köpte frukt till alla deltagare för jag ville visa min kärlek. Jag ville visa att dom gör en bra sak för sig själva och att det är superviktigt att äta efter träning. Alla blev superglada...

När var det senast du visa din glädje över ngt?

.

Kommentarer
Postat av: NISSE

Klok mamma!Det märks nästan i dotterns blogg att hon tagit intryck.

Det är alltid otroligt upplyftande när man får oväntad uppmärksamhet.Ett leende lever man en hel dag på.

Hälsningar.

NISSE

2010-01-28 @ 14:20:35
Postat av: Anonym

Va gulligt:) sådant kan göra en hel dag!

Hur går det att läsa på hv tycker du? Eförmig att du läste i Halmstad innan?

Jag har praktik på näl nu...6veckor framöver..men försöker träna...emellan turerna! Ska bli kul o gå den 14:e :D

2010-02-01 @ 15:41:25
URL: http://monkans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0