Tisdag 12 jan

Godmorgon Sverige!
Det är tisdagsmorgon och jag ska snart iväg och tenta i Arbetsrätt. Jag känner väl mig inte så jättetaggad utan mest nervös. Dessutom gjorde ju inte nattens drömmar det bättre. Jag drömde att jag hade försovit mig i flera timmar. Sedan när jag väl hade kommit upp ur sängen så hade jag inga hela strumpbyxor och tanke på att ta på sig byxor fanns inte. Jag provade nog minst 10 stycken och alla var trasiga. Slänger man inte trasiga strumpbyxor? Jo, men inte i min dröm. Sedan hittade jag inte en enda sko som jag kunde ha på mig så allt var bara kaos. När jag väl vaknade på riktigt så var det upp som en tupp och in i duschen, inga strumpbyxor idag utan väljer ett par byxor som är hela och rena....Men jag känner av stressen i kroppen efter drömmen.

Nu ska jag koka lite kaffe och bara njuta av att jag har vaknat i tid och tänka positiva tankar om tentan.
En liten hemlighet som gör mig glad: åker till Sälen imorgon....Tjihoooo

Over and out !!



Kommentarer
Postat av: Zandra

Lycka till! Det kommer gå superbra så klart! Kram!

2010-01-12 @ 08:26:53
URL: http://www.metrobloggen.se/strompansspace
Postat av: Linda E

Lycka till på tentan, tror på dig!

Ha det nu så mysigt i Sälen å hälsa Axel:) å alla andra så klart!

Kram

2010-01-12 @ 10:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0