Tisdag 19 Jan

Godmorgon.
Idag är det kursstart på schemat. Denna termin ska jag få gå i högskolan här i Trollhättan istället för att åka ner till Varberg. Detta kommer innebära att jag har nästan 4 timmar extra tid över nu som jag kan lägga på annat. (tågresan)
Förrut fick jag gå upp klockan 5 för att åka till Varberg på föreläsning. Nu kan jag gå upp 5 min innan föreläsning eftersom jag bor bara några kvarter ifrån högskolan.
Fick även veta igår att jag klarade tentan i Arbetsrätt ( kursen jag läste i höstas och som jag tentade nu efter jul )
Bra Sara....Skulle jag haft pengar så skulle jag unnat mig lite nya kläder men får vänta ngr dagar till löning.

Nu ska jag iväg och åka lite längdskidor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0