Lördag 24 Juli

Godmorgon!!
Det är lördagsmorgon och semestertider och jag vaknar 05.30. Hur är detta möjligt??? Det är ju inte ens kul att vakna så här tidigt. Så nu sitter jag här i min ensamhet och klickar på datorn. Passar på att kika runt på olika modebloggar och inspireras av alla outfits. Shit vad alla är uppfinnigsrika...Just för tillfället ratar jag allt i min garderob och det känns som man inte har något att ta på sig. Är det någon som känner igen sig?
Hela gareroben är så full att dörren knappt går att stänga men ändå finns det inget som tilltalar en. Varför är det så? Jag måste ta tag i min garberob nu på semestern och rensa ut det jag ej använder, lista upp vad jag behöver köpa och strukturera upp det lite. Kan väl inte vara så svårt, eller?


Trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0