Onsdag 3 Mars

Godmorgon!!
Det är underbart väder ute och jag är tyvärr tvungen att sitta inne och plugga. Men det får bli en promenad på lunchen så man får lite D-vitaminer.

Just nu mår jag fantastiskt bra :
* Jag är på sluttampen av plugget och snart tar jag examen i ekonomi. 
* Jag har klarat av Vasaloppet och därigenom även klarat en Svensk Klassiker
* Jag har fått ett nytt jobb som jag började på igår
* Om ngr dagar åker jag och min sambo till Åre

Kan man få det bättre? Tror faktiskt inte det. 2010 verkar vara mitt år.
Nedan kan ni läsa om min kamp genom vasaloppet och dess 9 mil, det verkar vara ngt problem med mina bilder så ska försöka fixa det idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0