Torsdag 18 Mars

Godmorgon!
Just nu har jag så mycket i mitt liv att jag inte ens har hunnit bläddra i nya Elle tidningen. Mitt schema är fullproppat från tidig morgon till sen kväll. Jag har en hemtenta, vanlig tenta nästa fredag, enkätundersökning plus mitt nya jobb där jag jobbar 3 dagar i veckan. Samtidigt har vi ny koregrafi i Bodypumpen som jag ska lära mig. Visst låter det härligt =)
Jag vet att det är lite för mycket just nu men man har två val. Antingen stressar jag upp mig och det blir pannkaka av allt eller så försöker jag vara lugn och ta en sak i taget. Just nu är jag ganska lugn för visste att det skulle bli mycket. Man får göra sitt bästa och räcker inte det så går det att göra om. Livet är för kort för att stressa....

Ha en superbra dag och njut....


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0