Nej, nu har jag spräckt shortsen IGEN

Det är inte sant vilka skitkläder Zara har ibland. Jag kan bli så trött på detta. Ni skall få höra ett bra exempel på detta....
För ngr månader köpte jag ett par snygga manchestershorts som jag bara älskade. Men redan efter första dagen hade dom spruckit i baken bredvid en bakficka. Och detta är ett par shorts som sitter löst runt rumpan. Men eftersom jag tyckte om dom så mycket så bytte jag till ett par andra. När jag är påväg ut från butiken inser jag att även dessa shorts var sönder. Så det var bara att gå in i butiken en gång till för att få ett par nya.
Det tredje paret synade jag i sömmarna och dessa verkade ok. Men vad fel jag hade..... I torsdags när jag klev in på jobbet inser jag att shortsen har spruckit IGEN.



Nu skall shortsen bort från min garderob.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0