Torsdag 4 Nov

Hello morningstar!!!
Med halvöppna ögon sitter jag i soffan och vill inte göra iordning mig. Klockan börjar närma sig 07.00. Tänk om man kunde få stanna hemma och mysa i soffan hela dagen. Ska nog ge förslag till regeringen att man i Sverige skall införa ett frikort som man kunde få använda 2 ggr om året där man fick göra vad man ville just på frikortsdagen. Jag tycker jag har ett jätteroligt jobb men ibland vill man bara vara hemma......

Men än så länge finns det inga frikort så nu får jag ta mig i kragen och ta tag i dagen. Kan man inte ändra dagens aktiviteter så får man väl ändra inställningen.

Så ha en trevlig dag vad du än gör !!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0