Varmfodrat


Redan efter första veckan av snö är jag trött på att frysa om mina fötter. Dessutom hatar jag att få snö I skorna. Därför är jag på jakt efter ett par bra, funktionella men även snygga skor/stövlar som jag kan ha när vädret ser ut som det gör idag. Trodde väl aldrig att jag skulle tjata om funktion och varma fötter men nu står jag här 27 år gammal och längtar efter dessa komponenter. För er som inte kände mig i tonåren så kan jag berätta att jag gick med joggingskor och raggsockar då vintervädret var som värst. Men även jag har växt upp....

Jag har hittat två snygga modeller på Scorett som är värda att fundera på. Min favorit är stövlarna nr 2. Fortsätter vädret vara såhär så blir det till att unna sig ett par. Det är jag värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0