Fredag 3 Sept

Morningstar!!!
Välkommern till frukostbordet tillsammans med mig. Här sitter jag med smörgås och te. Det är redan fredag vilket alltid känns bra för om några timmar är det helg. Jag hade bestämt mig för att gå morgonpromenad när klockan ringde men istället valde jag sängen. Tur att jag ska träna ikväll annars skulle jag vara besviken.

Ni har väl inte missat att H&M´s gästdesigner är utsedd hör höstens kollektion. Det blir Lavins ledare Alber Elbaz och designern Lucas Ossendrijver. Kollektionen kommer finnas på 200 H&M butiker runt om i världen. Det magiska datumet är 23 Nov och redan den 2 Nov kan man få en skymt av hur dam- och herrplaggen ser ut.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0