Söndag 26 September

God kväll!
Nu sitter jag och njuter i soffan efter en helskön helg. Det har varit lata dagar med inslag av shopping, god mat, träning och bio. Igår var vi och shoppade loss på Torp köpcentrum. Min sambo vann shoppingtävlingen men jag kom tätt efter med påsar som innehöll flera olika strumpbyxor och en klänning. På kvällen var vi och såg filmen INCEPTION med Leonardo Dicaprio tillsammans med Maria och Roger. Filmen var konstig men väldigt väldigt bra. En film som man ska se på bio.
I dag har jag hunnit med den stora mathandlingen och tränat Bodycombat och Bodybalance. Bra söndagsnöjen....

Nu laddar vi batterierna till nästa veckas utmaningar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0