Loppis

Nu är jag i loppisplanering igen. För er som inte har testat det så rekommenderar jag att göra detta. Åtminstonde testa på att sälja på blocket eller tradera. Egentligen skulle jag och min pappa åkt på loppis idag i Herrljunga men så blev det tyvärr inte. Dom som arangerar det svarade aldrig så jag tappade suget.
Men nu är jag på G men en ny loppis på hemmaplan här i Trollhättan. En gång i månaden har dom loppis på ett ställe som heter Båberg och den har jag tänkt att vi skulle testa. Jag har nämligen lurat med kompisen Maria igen.
Den 5 Mars är det dax så det är bara börja rota i lådorna och fylla upp påsarna för vi ska ju självklart ha det bästa bordet som alla vill shoppa av.

LOPPIS…..  LOPPIS….  LOPPIS ….. LOPPIS......LOPPIS.....


http://www.traffenbaberg.nu/baberg/loppmarknad.html 


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0