Magsjukan har kommit hit

Jisses vad vi är sjuka i vår familj. Jag som trodde att vi hade klarat oss för alla vintersjukdomar då vi har varit så pigga och glada hela oct-jan. Men icke....
I måndags vaknade jag 04.00 av att jag mådde lite illa men trodde bara det var min kära magkatarr som blev påmind. Men så var inte fallet utan jag hade tydligen en date med toaletten som varade i 12 timmar. Vissa hade kärleksdate på självaste ALLA HJÄRTANS DAG medans jag valde toalettens sällskap.
Magsjukan sliter mycket på kroppen och jag har fått fightas tillbaka till en normal vardag igen. Så för min del har det inte blivit ngn mysig alla hjärtans dag, inget jobb, ingen träning och knappt ngn mat denna veckan. En hård bantarvecka!!! Hoppas verkligen att jag inte kommer uppleva detta igen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0