Söndag 20 Feb

Om exakt en månad sitter jag på planet till Taiwan. Det känns helt overkligt. I en månad ska jag få uppleva landet på alla slags vis. Vi kommer få bo hos taiwaneser, göra studiebesök på olika företag, göra presentationer om Sverige, möta fantastiska människor, äta både god men även annorlunda mat, åka runt och titta på alla sevärdigheter och få verkligen leva som en taiwanes. Ja, nästan i alla fall.......
Lika mycket som det lockar så blir man ju lite nervös hur man kommer klara det. Kommer jag kunna representera Sverige på ett bra sätt? Vad händer om jag inte tycker om maten som jag blir bjuden på? Tänk om man får sova på en hård träplanka istället för säng? Vad händer om jag får extrem hemlängtan?....etc

Frågorna är många och jag måste ju tro på att det kommer gå galant, varför skulle det inte? För vågar man inte så utvecklas man inte!!!!
Största problemet är ju att jag kommer sakna min sambo oerhört mycket men får krama ihjäl han när jag kommer hem istället.

Trevlig Söndag!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0