Söndag 16 Januari

God morgon!!
Älskade Söndagar......Det är då alla människor ska vara lediga och lata eller hur var det bibeln skrev.Just nu gottar vi oss i soffan med kaffekoppen i handen. Bra start på en Söndag!!!

Just nu är jag inne i en period där jag försöker rensa bort saker vi inte behöver. En del slänger jag, en del säljer jag på tradera ( kläder ) och en del sparar jag i en stor låda som jag kan sälja på loppis. Jag har tänkt stå på loppis i Herrljunga den 19 Februari och har lurat med min kära far som ska följa med. Tänk att det man personligen tycker är bara skräp ser andra personer som fynd. Rensa, rensa, rensa.......

Trevlig Söndag!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0