Shoppingresa till Göteborg

Idag tog jag ledigt från jobbet och begav mig tillsammans med min mamma och min syster ner till Göteborg där vi hade en heldag bara med shopping. Det är något vi försöker boka in med jämna mellanrum och vart resa bär är olika. Vårt favoritställe är Stockholm och då brukar vi stanna några dagar och njuta av storstaden.
Men idag gjorde vi en minitripp till Göteborg vilket var supertrevligt. Dock blev syrran sjuk på eftermiddagen så hon kunde väl inte njuta fullt ut. Tyckte synd om dig syster och hoppas du mår bra snart igen.
Shoppingen däremot gick riktigt bra och alla tre kom hem med fynd. Mamma vann nog tävlingen om mest påsar och hittade massviss med snygga ting.

Så nu sitter jag i sängen och är helt slut. Påsarnas innehåll får ni se på lördag men kan berätta att jag både hittade jeans och skor....


Kommentarer
Postat av: Lilianstig

Jojomen, det var många påsar som åkte tillbaks på lördag.

Men det var trevligt att strosa i affärerna även för en man.

Skalltorparn

2011-04-07 @ 20:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0