Hello Sweden


För snart en vecka sedan fick jag besök från Taiwan. Det var en härlig skara som var på resande fot i vårt fina land. Som jag har berättat tidigare så skulle jag egentligen iväg till Taiwan med Rotary nu på våren men pga oroligheterna i Japan valde jag att stanna hemma.  Dessa Taiwaneser gör samma resa som jag skulle gjort men åt andra hållet. Dom skall resa runt i Sverige under en månad och förra torsdagen var det våran tur att visa staden Trollhättan. Då passade vi på att besöka Saab-museumet, Innovatum - sience centre, Slussade i kanalen, fick besöka kontrolltornet bredvid slussarna som styr alla broar samt picknick i gamle dal. Det blev en underbar dag där jag fick chansen att träffa jättehärliga människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0