Pimpar Barnvagnen



När vi köpte barnvagnen fick jag en idé om att jag ville ha ett lapptäcke som gick i färgerna rött/blått. Eftersom vi inte vet om det är en tjej eller kille som bor i magen så passar det perfekt till båda. Så för några veckor sedan åkte jag iväg och köpte tygbitar i flera olika motiv - randigt, prickigt och enfärgat och igår hjälpte min svärmor mig att sy ihop täcket. Efter ca 10 timmars slit var det äntligen färdigt (trodde verkligen inte att ett lapptäcke skulle ta så lång tid). Jag är supernöjd och hoppas vår lilla knodd kommer tycka om det.

Kommentarer
Postat av: Ell

Vad fint det blev :)

2012-02-18 @ 10:44:44
URL: http://lifebyell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0