2012-07-05

Godmorgon!
Solen lyser, jippi! Idag måste jag spendera dagen ute då värmen är här och hälsar på. Det ska ju tydligen regna snart igen så nu måste vi passa på. Kanske gå en långpromenad, fika med någon kompis eller varför inte lägga mig i gräset och läsa en bok. En gång om året, vid semestertider, brukar jag köpa mig några böcker till de lata sommardagarna. Imorgon börjar våran semester och väljer därför ut tre böcker jag skulle vilja läsa.
 
 
 
Flickan med snö i håret  Den senila skalbaggens tröst : fastkedjad i en isoleringscell i Thailands mest beryktade fängelse fann jag en oväntad vän   Radhusdisco 
 
Böckerna hittar du på Adlibris

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej snygging!! Hoppas att allt e fint?? Har läst flickan m snö i håret - superbra!!:) kraam

2012-07-13 @ 23:30:01
Postat av: Hanna

Haha, glömde ju skriva att det var jag!! :) hoppas att er lille going mår bra:)

Svar: hej!Tack för tipset söta Hanna! Allt är fint med oss, njuter av semester. Vi måste ju ses i höst igen, dra ihop en lunch med girlsen. Trevlig Sommar!
SaraTilda

2012-07-13 @ 23:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0