Jag klipper till med saxen...

Jag har haft lite problem med det tekniska, har ej kunnat blogga via mobilen. Tyvärr har jag inte fått löst detta utan måste helt enkelt ta allt via datorn. Nu till det roliga...
I Tisdags var jag nere i Göteborg och shoppade loss i butiken Stoff & Stil som är en textil och hobby butik. Vilken butik! Det fanns tygrullar högt och lågt - i alla dess färg och form, sytillbehör, mönster....
Det slutade med att jag kom därifrån med en stor påse fylld med härliga tyger. Nu ska vi producera kläder,  bla ska vi ( mamma får nog hjälpa mig med detta ) en långklänning till mig. Hoppas på att resultatet blir det samma som min bild i huvudet.
Helt plötsligt blev min blogg en syblogg?????
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0