2012-03-11


Pling Pling!!
Jag tycker att det är lika krångligt varje gång man ska köpa en ny mobil. Vilken operatör ska man välja, modell på telefonen och hur mycket ringer man egentligen per månad? Frågorna är tusen och jag brukar se ut som ett frågetecken på samtliga frågor. Till saken hör väl att jag är väldigt oteknisk och vill att allt ska fungera med en gång. Ingen bra kombination! Men nu har jag gjort det - jag har köpt en ny mobil. Det fick bli en uppgradering av min gamla telefon (Iphone 3) då jag är lite kär i Apple. 
 

Kommentarer
Postat av: helene - passion for heels

Förstår precis hur du känner. Mitt nuvarande abonnemang går ut nästa vecka, jag har 3gs så jag längtar efter att få köpa 4s istället! Är du nöjd med den? :)

2012-03-15 @ 17:39:53
URL: http://hellenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0