Busy Day!

Den här dagen har gått snabbare än en galopperande noshörning. Det började med att jag och lillkillen besökte min arbetsplats där vi umgicks lite med mina kollegor. Sedan bar det av till skogen där mina föräldrar bor och byte till snickarbyxorna. Håller nämligen på med att rusta upp lite möbler till det kommande huset. Ni kommer få se glimtar när allt är klart, om det blir klart. Så här var jag dressad hela eftermiddagen, fick dessa coola snickarbyxorna i mors dag present. Ja, ska man ha hus så måste man ju äga ett par snickarbyxor. Renoveringsexpert nästa...


Kommentarer
Postat av: Hanna

ååh gillar dina rosa jobbar/arbetar byxor!

2012-06-02 @ 23:14:33
URL: http://ontheway.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0