God lunch

halloj...Sitter i skolan i Trollhättan och försöker plugga lite själv ( vi kan sitta där när vi inte är i Varberg). Är tyvärr inte så disiplinerad så tänker ju på allt annat än just studering... Varför är det alltid så att allting annat är såååå mycket roligare än just att sitta och plugga. Måste lära mig att bli mer fokuserad på det jag gör....Det är något jag skulle behöva bli bättre på.
I morses skulle jag egentligen till Skolan i varberg och haft lektion men hoppade det idag, det är tyvärr lite drygt att åka ner dit och hem när det tar ca 4 timmar tur och retur och vi sedan har en lektionstid på 3 timmar.... Det betyder att jag sitter mer på tåg än lär mig saker så tjänar på att sitta hemma då och då för att läsa in det själv.

Ska väl sitta lite till sedan bär det iväg hem för lunch.... Det blir nog lax med klyftpotatis tror jag....mums

Lämna gärna ngr studietips till ofokuserad tjej som jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

ibland tryter studiemotivationen men lägg upp en plan o gå efter den :D på så sätt fick ja alltid mitt gjort=)

vad pluggar du?

2008-11-05 @ 20:48:34
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0