Hemtenta

Godmorgon allihopa..
Idag är det dax att sätta sig på skolan i Trollhättan, vi har fått en hemtenta som vi ska göra och istället för att sitt hemma så går jag ner till våran högskola i min stad där jag sitter och myser lite.....
Det är hemtenta i Personalekonomi och tyvärr ser den inte så lätt ut så vi får väl se hur det går...

Sitter och längtar till på Lördag för då ska jag, min sambo och min kusin och hans familj ( hans fru och 2 barn ) åka och bada på ett äventyrsbad i Vänersborg.... Har inte varit där på 10 år tror jag så det ska bli roligt att få leka lite   =)

Nä nu är det dax att få i mig lite frulle innan hjärncellerna ska jobba....

Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0