Friday

Fredagsmorgon och jag sitter här i vår soffa och myser med en kopp the.... Idag har jag detta på schemat:

Tvätta.....har redan hunnit lägga in första tvätten
Läsa en bok om ökad produktivitet.... inför seminariet nästa vecka
Träna bodypump..... Har bodypump imorgon så måste gå igenom passet en gång
Städa..... ja man springer ju alltid och plockar och grejar.
After Work med Swedbank.... vi är ngr stycken som ska mysa lite med god mat och dryck.


En lugn dag framför mig, jag ska njuta av att vara lite ledig. I helgen kommer det vara träning på schemat... Lördagsmorgon har jag bodypump i vänersborg, sedan på kvällen har vi möte och mys med Sportlife och då ska vi köra Spinning som aktivitet. Söndagsmorgon har vi fotbollsträning mellan kl 10-12 så här blir det inte några sovmorgonar..På eftermiddagen blir det sista gången på buggkursen.

Så jag vet ju vad jag ska göra men Vad ska ni göra ???

Tell me.... vill gärna ha tips om roliga grejer


Kommentarer
Postat av: anna.a

Oj, det låter som en riktigt aktiv och rolig helg!

Själv ska jag på fotokurs både lördag och söndag och det ska också bli skoj!

Kram anna.a

2008-11-14 @ 08:34:34
URL: http://dromhem.blogg.se/
Postat av: Josefina

Jag ska plugga, jobba & träna, jättekul =D

Ha en bra fredag!

2008-11-14 @ 09:08:13
URL: http://josefiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0