en fin höstdag

 

Outfit i eftermiddag:

¤ Klänning - Lindex
¤ Kofta - H&M
¤ Pants - Gina tricot
¤ Converse skor - Skobutik i Göteborg
¤ Skärp - Rut m. fl
¤ Halsband - present

Snart ska jag iväg till min svärmor och fira hennes 55 års dag, egentligen fyller hon på sön men vi kunde bara få ihop hela familjen idag.... Så det blir middag och mys.

har bakat lite bröd som ska med :

 


Sedan ett jättestort grattis till min kusin Mikael som fyller 26 år idag, hade jag haft en scanner hemma så skulle jag definitivt visat er hur fina vi 2 var när vi var små..... Eftersom han bara är 1 år äldre än mig så lekte vi jättemycket, framförallt tyckte vi om att klä ut oss - TILL TANTER =)  snacka vilken syn.....hihi

Pussiluss på er

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.blogg.se/

Snyggt och gott!!



//



www.alexandrastyle.blogg.se/

2008-09-23 @ 23:07:50
URL: http://alexandrastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0