Läraren var sjuk...

 
  

¤ Väst - Gina tricot , köpte för 3 år sedan när jag jobbade där i Trollhättans butik....
¤ Kofta - Zarah , kolla i detaljerna - de fina knapparna på armen
¤ Byxor - H&M
¤ Stövlar - Pondus, ett par stilrena från Gant
¤ Halsband - mormors

Som sagt så åkte jag ner till Varberg i morses för att ha en föreläsning... Tar ca 2 timmar att åka ner. När vi kommer till salen får vi veta att vår kära lärare är sjuk. Det är inget man vill höra när man suttit på tåg hela morgonen just för att kunna vara med på en föreläsning.... Men men, hoppas han kryar på sig. Han kan ju inte hjälpa att det blev så men lite grinig blir man eftersom man kunde ha tagit vara på tiden bättre hemma...

Men nu är jag hemma igen och har precis fått i mig lite mat så det är dax att öppna skolböckerna...

Rasten är slut....

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.blogg.se

SNYGGGGGGTT!!!



Japp, det är Monki =)



//



www.alexandrastyle.blogg.se

2008-09-24 @ 17:30:01
URL: http://alexandrastyle.blogg.se/
Postat av: Mode med Maria

Jättefin väst :)

2008-09-25 @ 00:47:37
URL: http://www.na.se/meny/blogg/index.asp?mb=67

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0