Ledig dag - Not today

Slopa det där med ledig dag.... Fick ett mail vid kl 10 av vår lärare att vi skulle läsa ca 80sidor i en bok och kortfattat skriva om den eftersom vi på måndag ska diskutera om den. Det kanske inte låter så mycket men tyvärr har jag bara denna dagen på mig eftersom jag ska på instruktörsutbildning fre - sön.....Stress, stress, stress........hihi och den boken vi ska läsa heter STRESS OCH DEN NYA OHÄLSAN......vilket sammanträffande. Vi ska lära oss om stress dess olika faktorer inte utöva den....eller?
Så de saker som jag egentligen  skulle ha dagen till att uträtta får ligga så snällt och vänta tills en annan dag då jag har tid....Typ aldrig känns det som....Nä så farligt är det inte men förundras hur tiden kan gå så snabbt jämt....

Daax att sätta sig med boken igen....
Hoppas ni har en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0