Fredag

Godmorgon!!
Fredagsmorgon och snart ska jag cykla iväg med sikte mot Swedbank Vänersborg där jag tillbringar min sommar. Det blir en kort jobbdag då vi stänger redan klockan 15.00 sedan bär det iväg hem till Trollhättan och Fallens Dagar. Ikväll ska vi ut och äta med ngr vänner. Jag längtar så efter en kall öl....eller två. Min syster som egentligen bor i Hjo är hemma och hälsar på och även hon ska med ikväll vilket ska bli jätteroligt. Tyvärr har jag lite panik över klädvalet tills ikväll så en sväng till Lindex på lunchen är ett måste. Ett måste är även att köpa trosor för vissa hinner inte ens tvätta då man jobbar å mycket....*skratt* Det är dom sista rena som åker på idag till jobbet sedan är dom slut och som en fattig student som jag är springer jag och köper fler....Tyvärr har jag inget val för tvätta har jag inte hunnit gjort.

 hoj,hoj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0