Shopping var roligare än plugg

Usch vilken dålig karaktär jag har. Jag skulle ju använda denna dagen till och plugga men så har det inte riktigt blivit. Jo visst har jag suttit ngn timme men inte mer utan det blev lite shopping istället. Jag sprang ner till affärshuset i centrala Trollhättan ( bor precis bredvid ) där både Åhlens, Gina Tricot och Lindex finns. Här blev resultatet.... En platttång som verkligen var nödvändigt eftersom min andra som jag har haft i 6 år tror jag börjar ta slut. Sedan blev det en kjol och ett par cykelbyxor för kläder har man knappt i garderoben förrut....hihi. Ny kalender blev det oxå då min börjar bli tråkig och är slut vid årets slut så tänkte att det är dax att få köpa en ny .... Älskar att köpa nya kalendrar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0