Wow..en stor bonus till personalen

Swedbank AB lånad av www.swedbank.se

Fattar ni, vi ska få en jättestor bonus vi swedbankpersonalen. Så jag tror väl att jag personligen får ca en halv miljon eller ngt in på mitt konto snart för det är ju jag verkligen värd så mycket jag sliter på jobbet.....Ja tidningarna skriver ju detta så då måste det ju vara sant.....STOP STOP STOP...TRO INTE RIKTIGT PÅ ALLT NI LÄSER I TIDNINGARNA..VI KOMMER INTE SE EN GNUTTA AV DESSA PENGAR..Det är Swedbank Market och inte vi som har bonussystemet som tidningarna skriver om vilket innefattar aktiemäkleri, valuta och räntehandel. Så tyvärr lilla Sara så blev det inga pengar denna gång..

Åhh Typiskt... Nu får jag bara drömma om dom pengarna då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0