7 DAGAR KVAR



Vätternrundan närmar sig med stormsteg. Nu är det bara en vecka kvar till den stora tävlingen och jag börjar faktiskt bli lite smånervös. Än så länge har jag bara kört 45 mil på min cykel och man ska väl egentligen försöka hinna med 100 mil men det kommer aldrig gå. Så jag tar sikte runt 60 mil och det är bra det med. Jag kommer cykla idag, imorgon, kanske på lördag och på söndag blir det ett långpass så tycker ju att jag ska komma upp till 60. Sedan är det vila veckan före, kanske kommer spela fotbollsmatch tisdagen innan men annars är det vila som gäller och mycket mat....

Jag ska försöka mobilblogga och då kan ni även följa mig under loppet.......





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0