Ny vecka

Godmorgon!!

Idag börjar mitt sommarliv på banken. Ja, jag ska tillbringa mitt sommarlov att jobba på Swedbank i Vänersborg vilket är ju otroligt bra för i dagens samhälle är det inte lätt att hitta ngt bra jobb. Fast ska väl erkänna att det tar emot lite att gå inne en hel dag när det är så fint väder ute. Jobbar till stängningsdax vilket betyder till klockan 6 sedan tar det även en stund att stänga av alla kassor så brukar vara ifrån halv 7-7.
Ska försöka att cykla till jobbet varje dag nu i sommar för då får jag ju både träning, sparar pengar plus att jag får vara ute i det fina vädret. Måste äta lite frulle nu sedan iväg med racercykeln....

Hoj hoj...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0