Packlista - Vätternrundan

Nu sitter jag här dagen före och går igenom min packning. Det är mycket pirrigt och förväntan är stor. Hur kommer det gå egentligen? Kommer jag klara detta? Kommer kroppen att hålla dessa 30 mil på en cykel? Vad blir det för väder? Undra vad som kommer vara värst under loppet? Hur kommer det kännas att rulla in mot mål? Frågorna är många och man längtar att börja sin resa runt vättern. Här kommer min packlista, jag har säkert glömt ngt och har dagen imorgon på mig att finplanera.
Startbevis
Cykel
Hjälm
Cykeldator
Cykelskor
Cykelvantar
Cykelbyxa
Löparbyxor ( över mina korta cykelbyxor
Sportbh
Sockar  (ett par i reserv)
Underställströja
Cykeltröja
Regnjacka
Regnbyxor
Överdrag till skorna
Mellanmål (under färden så jag får tillräckligt med energi)
Vattenflaskor
Extra cykelslang
Solglasögon
Pannband
Keps
Pulsklocka
Försvarets hudsalva
Compeed
Alvedon
Voltaren


Kommentarer
Postat av: storasyter linda

Tack för packlistan. Jag bockar av :)

2009-06-11 @ 22:19:31
URL: http://www.hjolinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0