70-tals veckan på Sportlife...



 
 

För ngn vecka sedan skrev jag om en medlemsvecka som vi skulle ha på SPORTLIFE VÄNERSBORG där temat skulle vara 70-tal. Det har pågått hela vekcan och i morses var det dax för Bodypump ochmin tur att bidra till temat så det var ju bara att klä sig så här fint......Visst var jag snygg....skratt. Det var tappra männikor som kom i morses istället för att gå ut i det fina vädret.....
Nu ska jag njuta av en ledig helg utan skolarbete och annat tjafs....SOMMARLOV..På måndag börjar jag jobba..

Kommentarer
Postat av: jossan

hejhej! ^^ allt bra? :) vad skulle du tycka ifall det fanns godiskuddar? HISS eller DISS? kommentera gärna i mitt inlägg "Tänk om det fanns..." :),då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram

2009-05-31 @ 12:28:39
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0