Dagen före tentan

Bild: Ordning&Reda


Då sitter man här igen dagen före tentan och undrar vart all tid har tagit vägen. Imorgon är det dax att göra tenta i Marknadsföring II sedan är det SOMMARLOV. Tyvärr känns det inte så jättebra och jag skulle behövt plugga mycket mer men tiden har inte funnits till så jag får bara hålla tummarna på att jag har lärt mig rätt saker. Men jag har faktiskt kommit fram till att det inte är hela världen om man kuggar, världen går inte sönder, alla dina vänner tycker om dig ändå och du får chansen att göra om och göra det bättre så varför är alla så otroligt rädda för att misslyckas. Varför ska man vara stressad som en anfådd flodhäst bara för att man har lite för mycket att göra, det blir väl inte lättare att ta sig igenom det om hjärtat slår i 120 eller? Nej, varför tar man inte hand om sitt liv och njuter lite mer? Nu sitter jag här dagen före och accepterat att det kanske inte kommer gå så jättebra men att jag ska försöka mitt bästa och så får man se vart det leder. Jag tror tyvärr inte att det går bättre om jag börjar stressa utan tvärtom. Så idag ska jag sitta och njuta av mitt sista tentaplugg denna terminen och dricka lite kaffe emellanåt. Går det så går det... Nu är klockan snart 8 och tenta plugget väntar.

Hoppas alla ni andra där ute som har tentaplugg kommit fram till samma sak....Njut innan ni stressar ihjäl er

Kommentarer
Postat av: Lollo

hoppas det går bra på tentan

2009-05-28 @ 12:00:05
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0