Tupperware i mitt kök

 Igår var jag på Tupperware-party hos min kusins fru Johanna. Det var väldigt trevligt, jag har inte varit på ett sådant party sedan jag var 10 år kanske så det var väl på tiden. Synd bara allt är så dyrt bara. Inget för en student egentligen men shoppa lite ändå. Köpte matlådor i pastellfärger 4-pack. Dom finns faktiskt på bilder i högra delen. Burken som är orange och som står över en som är grön där den modellen som jag har beställt. Kom ej ihåg vilka färger det var men det jag kommer ihåg var att dom var jättesnygga.
Så hoppas att vi kommer vara nöjda och att jag ej tappar bort dem för får betalat 254.- för 4-pack plus frakt.

Använder ni Tupperware?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0