V.21

Måndag Tentainlämning på personalekonomi. Jag har fram till klockan 12 på mig att skriva klart och det hoppas jag att jag ska klara. Det är en G-kurs så lägger väl inte ner världens tid på den.

Tisdag Pluggdag med Marknadsföring 2. Har stor tenta nästa fredag så har massvis att göra. På kvällen ska jag ut med Swedbank på en båt och åka på Göta kanal. Där kommer det oxå serveras mat och dyligt. Kommer bli jättemysigt. Har aldrig åkt på Götakanal så det ska bli en ny upplevelse.

Onsdag Jobba på Swedbank och på kvällen är det fotbollsträning.

Torsdag Kristi himmelfärds dag. Då är vi alla lediga men tråkig som jag är så måste jag nog plugga. Klockan 9 ska jag, anna och louise göra klart det sista på vårat arbete inom Marknadsföring.

Fredag Jobba på Swedbank

Lördag STORA DAGEN. Idag är det dax för BUTLERS TRIATHLON. Simning, cykel och löpning.

Söndag Kommer nog inte kunna röra mig denna dag efter triathlonen. Sedan kommer jag väl få plugga lite även på en söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0