Bodypumppass

Morgonpass i all ära men vad trött man är erfteråt....Jag skulle behöva sova ngr timmar innan jag börjar med plugget men det går liksom inte. Nu har jag fått i mig min mat och böckerna kallar. Men måste erkänna att man blir så nöjd med sig själv när man har tränat, ni som inte tränar så ofta går faktiskt miste om ngt. Man fyller på ny energi ( ja, kanske inte direkt efter men på sikt ), blir nöjdare person och kroppen mår bättre....Så ge mig en anledning till att inte träna..... Varje Tisdagsmorgon har jag pass på Sportlife Trollhättan vilket är bra tid om man är ledig på dagarna. Hulkelina är dessutom mitt andra namn....*skratt*
Ja man kanske ska ställa upp i Bodybuilding nästa år där man poserar med fina muskler. Jag är ju nästan i samma size......*skratt* ( ser ut som jag spänner munnen mer än musklerna )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0