Måndag 21 Sept

Godmorgon !!
Vilken härligt vecka vi har framför oss. Ja, egentligen är måndagar underbara för det är då man oftast tar tag i sitt liv och planerar vad som kommer att hända. Min måndag ska jag spendera på IKEA...Min mamma och jag ska dit och shoppa lite. Jag har väl förnärvarande inte så mycket pengar så hoppas att jag kan hålla mig ifrån att köpa för mycket.... Dessutom får vi knappt plats med fler saker i lägenheten.. 
Dagen till ära har jag på mig min nya topp som jag shoppade igår på MQ. I love it....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Super snygg topp!! Ha det så roligt på IKEA tappa inte bort varandra =)

2009-09-21 @ 10:42:40
Postat av: Terese

Super snygg topp!! Ha det så roligt på IKEA tappa inte bort varandra =)

2009-09-21 @ 10:43:23
URL: http://tereze.devote.se
Postat av: Sari

Jättesnygg topp, gillar stora motiv =)Och inlägget ovan, helt klart snyggare o ha oljan i den nya flaskan!

2009-09-21 @ 19:26:11
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0