Presentkort på dermaroom


Nu är jag precis hemkommen från ansiktsbehandlingen som jag hade bokat på dermaroom. Det är ett mysigt litet ställe som ligger centralt i Trollhättan där man kan njuta av olika behandlingar. Jag hade fått ett presentkort av mina svärföräldrar i julas men av ngn konstig anledning så har jag inte varit där förrän nu....Och jag ångrar det inte. Det var nästan att jag somnade flera ggr om, så lugnande och harmoniskt var atmosfären. Men jag kan inte påstå att det blev billigt för självklart ville jag ju ha lite produkter oxå och inte var gratis. Jag hoppas jag blir nöjd med detta och man ska ju ta hand om sig....Smakar det så kostar det. Är jättenöjd med behandlingen och produkterna kommer säkert vara tipp topp. Här är deras hemsida www.dermaroom.se , gå gärna in och titta för det är perfekt att ge bort i present....Speciellt till oss tjejer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0