Swedbanksinfo på Högskolan

Godmorgon!!!
Onsdagsmorgon och jobb i sikte. Idag ska jag stå på Högskolan här i Trollhättan för Swedbanks räkning. Vi har nämligen ett erbjudande som sträcker sig till just studenter. Vi får hoppas att det är många som vill ta del av våran information.
Gårdagens fotbollträning var otroligt kul och jag förstår varför jag fortsätter att spela år efter år. Men tyvärr har jag jobbtider som gör att jag inte kan träna så mycket som jag vill. Så igår njöt jag av varje sekund på planen och fick till och med förfrågan att spela match på Torsdag. Men återigen fick jag tacka nej pga jobb.....Livet är hårt ibland.

Ha en bra dag och har ni vägarna förbi Högskolan i Trollhättan tycker jag absolut att ni ska komma in och säga hej.....Som sagt så står jag vid Swedbank bordet. =)


.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh där ser man ;D Posten är väl inte de roligaste jobbet och jag lovar.. det har inte blivigt bättre dom senaste åren ;) allt jag kan säga är att det är tungt tungt tungt och min rygg säger aj aj aj!! ;D

2009-09-02 @ 12:30:03
URL: http://saralindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0